مصاحبه آرشیو خبر ها
«رنسانـــس داوینچـــی» در روح و جان یوونتوس!

«رنسانـــس داوینچـــی» در روح و جان یوونتوس!

پانصد سال بعد از مرگ لئوناردو داوینچی؛ روزنامه گاتزه‌تا در گفتگو با یكی از كارشناسان فوتبالِ ایتالیا، باشگاه یوونتوس و مدیریت آن را بهترین نمونه در مسیر «رنسانس داوینچی» عنوان كرده است.

 

 

الساندرا بوچی روزنامه‌نگار و كارشناس ورزشی ساكن رم در گفتگو با خبرنگار رونامه La Gazzetta dello Sport با اشاره به نتایج مقتدرانه یوونتوس در رقابت‌های این فصل سری آ گفت:

 

یوونتوس به مجموعه‌ای مشتكل از جادوگران دنیای فوتبال تبدیل شده كه چه خوب بازی كنند و چه بد، در نهایت سه امتیاز را به حساب آنها خواهند ریخت. اینكه 14 هفته از آغاز رقابت‌های سری آ گذشته باشد و یوونتوس بدون باخت و تقریباً با حداكثر امتیازات ممكن در صدر نشسته باشد تنها از تیمی بر‌می‌آید كه توانمندی و نیرویی جادویی داشته باشد.
فاصله امتیاز بیانكونری‌ها با اصلی‌ترین رقیبان‌شان هنوز به نیم فصل نرسیده آنقدر زیاد شده كه بعید نیست در همان هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم با خلق ركوردی خارق‌العاده فاتح اسكودتو شوند. اصلاً مگر می‌شود تیمی جورجو كیه‌لینی و كریستیانو رونالدو را در دو سوی زمین داشته باشد جز این دستاوردی دیگر داشته باشد؟ یووه در حال دست‌یافتن به روحی جادویی است. آنها این بار نه در شعار كه در عمل نیز به تیمی همیشه برنده تبدیل شده‌اند.
با این همه؛ نباید از «مدیریت» اعجا‌ب‌برانگیز بانوی پیر نیز چشم‌پوشی كرد. آنها با هدایت یك مدیر توانمند در حال پیشروی هستند. مدیریت یوونتوس انصافاً لایق عبارت «رنسانس داوینچی» است.

 

پی‌نوشت: بسیاری لئوناردو داوینچی را به دلیل نبوغ و فعالیت‌های اثرگذار در حوزه‌ نویسندگی، نقاشی، مجسمه‌سازی؛ موسیقی، ریاضی، گیاه‌شناسی، زمین‌شناسی، نقشه‌كشی و طرح‌ها و اختراعات كم‌نظیرش به عنوان با استعدادترین انسان تمام تاریخ می‌دانند. و از او با لقب «یگانه كهن‌الگوی رنسانس در تاریخ بشریت» یاد می‌كنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: